کف سازی ساختمان ،کف سازی کف، کف سازی پارکینگ

کف سازی ساختمان :

هدف کف سازی ساختمان ایجاد سطحی است که مورد استفاده کاربران قرار گیرد و همچنین دلیل کفسازی های مختلف ساختمانی، وجود جنس و شکل کف سازی های متفاوت است یعنی کف سازی ساختمان در طبقات با کف سازی ساختمان در پارکینگ متفاوت است در کف سازی طبقات ساختمان بهتر است از مصالحی استفاده شود که تحمل بار وارده ناشی از وزن مصالح  را داشته باشد.

کفسازی ساختمان یکی از مهمترین  بخش های تعیین کننده در داخل ساختمان است که حتی می تواند باعث افزایش طول عمر ساختمان شود اولین شرطی که کفسازی ساختمان دارد این است که استحکام و پایداری لازم را داشته باشد.

البته باید توجه داشته باشید که کفسازی ساختمان به 3 دسته تقسیم می شود که ابتدا کفسازی بروی مکان های خشک و یا رویه خاکی می باشد در این نوع کفسازی ساختمانی می تواند طبقه هم کف باشد که اگر خاک آن نرم باشد در آن صورت کف سازی ساختمان نیازمنده یک زیر سازی می باشد.

دسته دوم کفسازی ساختمان برای مکان های مرطوب است به دلیل اینکه خاک رطوبت را به خود می گیرد در این صورت لازم است ابتدا یک زیر سازی روی آن انجام دهیم بعد کف سازی را اجرا کنیم .برای زیر سازی در مکان های مرطوب بهتر است ابتدا خاک خشک روی خاک مرطوب ریخته شود و بعد آن را بکوبید و بعد از آن از قلوه سنگ استفاده کنید و روی قلوه سنگ ها مقداری شن و ماسه بریزد و بعد کف سازی ساختمان را انجام دهید.

دسته سوم که برای کف سازی ساختمان در نظر گرفته شده است کفسازی بام است کفسازی بام در کف سازی ساختمان همان کفسازی طبقات می باشد که پشت بام و طبقات را در بر می‌گیرد.

کفسازی های امروزی باید هم رضایت مشتریان را فراهم کند و هم هزینه پایینی داشته باشد و همچنین طول عمر بالایی داشته باشد که یکی از آنها کف سازی ها، کف سازی محوطه است.

بتن ریزی در کف سازی خیلی کاربرد دارد زیرا در مکان هایی استفاده می شود که رفت و آمد در آنجا زیاد است پس باید در اجرای آن دقت زیادی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955