شرکت هاردملات را بیشتر بشناسید

شرکت هاردملات

شرکت هاردملات با سابقه ترین شرکت در زمینه کفسازی، کفپوش هاردملات که با بیش از 20 سال سابقه تولید و اجرای هاردملات در کشور می باشد.

شرکت  اطلس بتن یکی بهترین متخصصین و کارشناسان در زمینه کفسازی و کفپوش هاردملات می باشد شرکت اطلس بتن  یکی از بزرگترین شرکت در زمینه انواع کفپوش، به خصوص کفپوش هاردملات می باشد.

سال تاسیس شرکت هاردملات ۱۳۸۵می باشد و دارای بالاترین تجربه در انواع کفسازی ها می باشد و شرکت اطلس بتن  با بهترین مشاورین در زمینه کف سازی و کفپوش می تواند کمک خوبی به شما هم وطنان کند و همچنین شرکت اطلس بتن  با بهترین نمونه کارها می تواند رضایت شما دوستان را به عمل آورد.

شرکت اطلس بتن می تواند این ضمانت را به شما دوستان کند که شرکت ما  یکی از بهترین شرکت ها در زمینه انواع کفسازی است .

پودر هایی که با نام هاردملات امروزه در بازار است یکی از افتخارات شرکت هاردملات است که این پودر ها را تولید کرده است و یکی از بهترین پودر های کف سازی است.

که مقاومت بالایی در برابر انواع فشارها دارد و همچنین ضد سایش نیز هست.

این را در نظر داشته باشید که پودر های هاردملات مخصوص شرکت هاردملات است و هیچ شرکتی نمی تواند آن را تولید کند زیرا پیگرد قانونی دارد.

کف سازی که با هاردملات انجام می شود حداقل 20 سال عمر می کند که این خود معرف هاردملات است.

هاردملات در اصل بتنی با ضخامت 1 تا 2 سانتی متر است که به صورت یک پارچه و کاملا یک دست اجرا می شود.

شما می توانید هاردملات را در رنگ های قرمز، سبز و زرد تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید و البته رنگ هاردملات  طوسی هم وجود دارد که پرمصرف ترین پودر هاردملات است.

شرکت هاردملات سهامی خاص است یعنی پودر های تولید شده مخصوصی این شرکت است و البته تهیه آن هم برای اجرا، مخصوص همین شرکت است.

و همچنین شرکت هاردملات در زمینه کفپوش اپوکسی و رزین یکی از با سابقه ترین شرکت ها می باشد که به جرات می توان گفت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه کف سازی می باشد.

شرکت هاردملات به تازگی از محصول جدیدی رونمایی کرده است به نام pentra. که می تواند به شما سطحی کاملا شفاف بدهد.

روش استفاده از ماده pentra اینگونه است که شما بعد از اجرای هاردملات، بتن رنگی و یا بتن و بعد از گذشت 20 روی آن سطح پخش می کنید و به دلیل اینکه این ماده مایع است بعد از مدتی تبخیر می شود و سطح شما براق می ماند.

و همچنین شرکت هاردملات تنها شرکتی در ایران است که ماده pentra را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955