قیمت کفپوش هاردملات و قیمت اجرای هاردملات

قیمت کفپوش هاردملات:

قیمت کفپوش هاردملات بسته به نوع کار و محل کار و میزان استفاده مواد اولیه می تواندتغییر کند.

اجرای هاردملات در ضخامت های مختلف باعث تغییر در قیمت کفپوش هاردملات می شود.

شرکت اطلس بتن در نظر دارد که با اجرای هاردملات با کیفیت بالا و حداقل قیمت اجرای هاردملات در هر متر مربع و خدمات متریال بعد از اجرای کفپوش،بهترین کیفیت را به مشتریان می دهد.

شما می توانید با استفاده مشاوره از متخصصین شرکت اطلس بتن ،باعث پایین آمدن قیمت کفپوش هاردملات می شود.

قیمت اجرای هاردملات بسته به نوع پودر رنگی و سنگدانه های مخصوص هاردملات می تواند  تغییر کند و همچنین نوع متراژ کار شما هم می تواند عامل تعیین کننده در قیمت اجرای هاردملات می شود یعنی هرچه متراژ کار بیشتر باشد قیمت اجرای هاردملات برای هر متر مربع کمتر می شود و برعکس هر چه متراژ کار کمتر باشد قیمت اجرای هاردملات بیشتر می شود.

دلیل های زیادی بر قیمت کفپوش اثر می گذارد که یکی از آنها دوری از محل کار است یعنی در مسافت های طولانی هزینه ای اضافی می شود و در مسافت های نزدیک آن هزینه اضافی از بین می رود.

هاردملات در اصل یک لایه بتن با مقاومت خیلی بالا است در ضخامت های 1 تا 2 سانتی متر اجرا می شود.

اجرای هاردملات باید بر روی بتن تازه اجرا شود و بتن تازه به بتنی گفته می شود که حداکثر 13 ساعت از اجرای آن گذشته باشد.

امکان اجرای هاردملات بر روی بتن قدیمی وجود ندارد مگر به وسیله چسب های مخصوص که بعد از مدتی از هم جدا می شوند پس بهتر است کف سازی هاردملات با اصول اولیه اجرا شود.

هاردملات در رنگ های قرمز ، سبز و زرد اجرا می شود که قیمت مواد اولیه آن ها حدودا 300 تومان کیلویی گران تر از مواد اولیه هاردملات طوسی است.

مواد اصلی  ساخته شده هاردملات تشکیل شده است از بهترین سنگدانه های معدنی که مقاومت بالایی در برابر انواع فشار های وارده دارد و این سنگدانه ها معمولا به اندازه 0/5 تا 1 میلی متر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955