کفپوش صنعتی هاردملات چیست و چه کاربردی دارد

کفپوش صنعتی هاردملات :

کفپوش صنعتی هاردملات هم زمان با بتن ریزی اجرا می شود یکی از بهترین کفپوش هایی است که شرکت ها از آن به عنوان کفسازی محل کار خود استفاده می کنند کفپوش صنعتی هاردملات با توجه به ویژگی ضد سایش و مقاومت بالا می تواند کفپوش مناسبی برای شما باشد کفپوش هاردملات کاربردهای فراوانی دارد که به عنوان مثال در مکان های نظامی و فرودگاه ها

کاربرد کفپوش هاردملات در مکان های نظامی :بیشتر در ساخت انبار های مهمات و یا برای استتار و خیلی کاربرد دیگر که به دلیل مقاومت بالایی که دارد می تواند کفپوش مناسبی برای چنین مکان هایی باشد.

کفپوش هاردملات در ایستگاه مترو هم کاربرد دارد ویژگی منحصر به فرد کفپوش صنعتی هاردملات باعث شده است که یکی از بهترین کفپوش های شناخته شده در کشور شود که یکی از پرکابردترین مکان برای اجرای کفپوش صنعتی هاردملات ، پارکینگ ها می باشد که هم طول عمر کفپوش را زیاد می کند و هم هزینه پایینی دارد و در ضمن ضد سایش هم است.

کفپوش هاردملات یکی از کفپوش های صنعتی پرکابرد در عصر حاضر می باشد که باعث زیبایی در پارکینگ ها و محل کار می باشد.

کفپوش هاردملات به لحاظ فیزیکی و مکانیکی از مقاومت بالایی برخوردار است و بیشتر در مکان های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد.

کف سازی هاردملات به صورت یک پارچه اجرا می شود ضخامت اجرای هاردملات بستگی به نوع کاربرد متفاوت است مثلا اگر در مکان های صنعتی استفاده شود 1/5 تا 2 سانتی متر باید اجرا شود.

و در مکان هایی که تردد زیادی ندارد بهتر است 1 تا 1/5 سانتی متر کف سازی شود بعد از کف سازی هاردملات حتما باید برش های انقباضی انجام شود زیرا باعث جلوگیری از ترک خوردن بتن می شود.

در پایان کار و بعد از  برش های انقباضی بهتر است برای صیقلی کردن سطح از دستگاه ساب زنی استفاده شود که این کار 30 روز بعد از اجرای هاردملات انجام می شود.

کفپوش صنعتی هاردملات امروزه کاربرد های فراوانی دارد به طوری که در پالایشگاه ها یکی از اصلی ترین کارها در کف سازی شده است اجرای هاردملات در شهرک های صنعتی تبدیل به یک اصل شده است این را هم در نظر بگیرید که برای اجرای هاردملات باید حتما 8 سانتی متر بتن تازه زیر آن اجرا شود تا بین بتن و هاردملات پیوندی ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955