بتن سخت رنگی

بتن سخت رنگی :

بتن سخت رنگی تشکیل شده است از سیمان، آب، پودر های رنگی و سیلیس. که هم زمان با بتن ریزی و به صورت یک پارچه اجرا می شود که برای مقاوم سازی انواع کفپوش، کفپوش صنعتی کاربرد دارد.

شرکت اطلس بتن سالیان متوالی و با به کادری مجرب از بهترین متخصصان و مهندسان کشور در حال اجرای بتن سخت رنگی مقاوم در برابر ترافیک و ضد سایش می باشد.

ویژگی های بتن  رنگی این است که ضریب مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و فرسایش و همچنین مقاوم در برابر انواع فشار های دینامیکی و عدم تولید گردو غبار، در برابر اشعه ماورا بنفش هم مقاوم است.

کاربرد بتن  رنگی در صنایع نفت، گاز، صنایع دفاعی وفرودگاه ها، در جاده های اصلی و کلیه سطوحی که در معرض فشار سنگین قرار دارد استفاده  میشودبتن سخت رنگی در انواع کفسازی ها هم  کاربرد دارد.

به طور مثال در کفسازی طبقات ساختمان و پارکینگ ها از آن استفاده می شود.

ویژگی دیگر بتن سخت رنگی این است که در اجرای بتن ریزی هم چون بتن رنگی می باشد و به صورت یک پارچه اجرا می شود و به عنوان کفپوش نهایی اجرا می شود.

دارای مقاومت فشاری بالا و مقاومت سایش بالایی نسبت به بتن معمولی دارد و زمانی که به وسیله ماله پروانه‌ای اجرا می شود برای ضد آب کردن بتن و صیقلی کردن آن است.

بتن رنگی در سالن هایی که یک پارچه ساخته شده است بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد های متنوعی در اجرای کف انواع سازه های بزرگ دارد که بر اساس ماهیت هر کدام و شرایط استفاده دارای مزایا و معایبی می باشد.

بتن سخت رنگی در اصل یک سیمان مخصوص است که امروزه بیش از صد شرکت تولید کننده این نوع بتن است و این شرکت ها مجری اصلی کف سازی صنعتی در ایران می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955