قیمت دستمزد اجرای بتن ریزی چقدر است

قیمت دستمزد اجرای بتن ریزی بیشتر به طریقه اجرای بتن ریزی بستگی دارد که یکی از معقوله های مهم در اجرای بتن است.

یکی از معقوله های مهم در هزینه اجرای بتن وسیله های به کاربرده شده در اجرای بتن است یعنی اگر اجرای بتن با ماله پروانه‌ای انجام شود سریع تر از زمانی است که اجرای بتن با ماله دستی اجرا شود.

اجرای بتن با ماله پروانه‌ای به شما سطحی صاف و صیقلی خواهد داد به همین دلیل است که خیلی از  کارفرماها اجرای بتن را با ماله پروانه‌ای می خواهند.

دلیل دیگر استفاده از ماله پروانه‌ای در اجرای بتن دستمزد پایین آن است و کیفیت بالایی هم دارد یعنی اگر بتن ریزی با دست انجام شود هم زمان پایان کار بالا میرود و هم قیمت دستمزد بتن ریزی بالا  می رود.

ولی اگر  همین کار با ماله پروانه‌ای انجام شود هم کیفیت کف بالا می رود و همچنین قیمت اجرای بتن ریزی پایین می آید.

طولانی بودن محل اجرا هم در قیمت دستمزد بتن ریزی دخیل است به طوری که اگر کار در شهرهای دور باشد قیمت دستمزد بتن ریزی افزایش پیدا می کند و اگر مسیر کار نزدیک باشد قیمت اجرای بتن ریزی پایین می آید.

مراحل اجرای بتن ریزی هم در قیمت دستمزد اجرای بتن ریزی تاثیر بسزایی دارد به طوری که اگر مراحل کار از مگریزی گرفته تا آرماتور بندی و بتن ریزی به عهده یک کارگزار باشد قیمت دستمزد بتن ریزی پایین می آید.

و همچنین اگر متراژ کار زیاد باشد قیمت اجرای بتن ریزی پایین می آید و اگر متراژ پروژه کف سازی کم باشد در نهایت قیمت دستمزد بتن ریزی بالا می رود.

اجرای بتن با ماله پروانه‌ای به شما سطحی صاف و همچنین کم هزینه می دهد به طوری که شما با هزینه ای 2 برابر  این هم نمی توانید اجرای بتن با دست انجام دهید.

نکات اصلی که در اجرای بتن ریزی باید رعایت شود.

*اگر در مسیر اجرای بتن با قناعت مواجه شدید بهتر است آن را با دال بتنی بپوشانید.

*هیچ وقت در خاکریزی از خاک نباتی استفاده نکنید.

*خاکریزی را فقط در محوطه سازی و کف سازی استفاده کنید و در فونداسیون مجاز نیست.

*اگر در محلی که بتن اجرا می شود آخر یا خاک وجود داشت نباید بتن به طور مستقیم روی آن ریخته شود بلکه باید یک لایه نایلون روی آن کشیده و بعد بتن را اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955