نحوه ی اجرای بتن سخت صنعتی – قیمت اجرای بتن سخت صنعتی

اجرای بتن سخت صنعتی بسته به شرایط بهره برداری و نوع سازه نیازمند مشخصات خاصی است مثلا در بعضی از پروژه ها نیاز به افزایش مقاومت بتن در برابر سایش و همچنین در بعضی از موارد نیاز به  مقاومت بتن در برابر فشار وارده است.

برای خرید پودر رنگی و مشاوره در اجرای آرملات و همچنین قیمت آرملات می توانید با متخصصین شرکت اطلس بتن تماس حاصل فرمایید.

آرملات چیست؟

آرملات یک لایه بتنی 1 تا 2 سانتی متر  پر مقاوم است تشکیل شده است که مقاومت خوبی در برابر فشار و سایش دارد و بر روی حداقل 8 سانتی متر بتن تازه اجرا می شود (بتن تازه به بتنی گفته می شود که حداکثر از زمان اجرای بتن 12 ساعت نگذشته باشد ).

همچنین می توان آرملات را بر روی بتن قدیمی اجرا کرد ولی با چسب مخصوص ممکن است ولی توصیه نمی شود زیرا ماندگاری زیادی ندارد.

ضخامت لایه میانی بتن قدیمی و بتن سخت صنعتی حداقل باید 8 سانتی متر باشد و اجرای بتن سخت صنعتی به صورت پاششی و ملاتی انجام می شود .

اجرای بتن سخت صنعتی به صورت پاششی،  یک نوع سخت کننده سطحی با پایه سیمانی است که برای مکان هایی با تردد کم کاربرد دارد و در رنگ های مختلف اجرا می شود.

بتن سخت صنعتی از سنگدانه های معدنی و سیمانی تشکیل شده است و در پارکینگ ها و انبار ها بیشترین کاربرد را دارد و در کیسه های 25 و 50 کیلویی بسته بندی می شود .

بتن سخت صنعتی باید در مکان هایی به دور از تابش خورشید و در مکان های سرپوشیده باید نگهداری شود که از بارندگی به دور باشد و حداکثر عمر مفید بتن سخت صنعتی یک سال است به شرط اینکه در جای خشک و به دور از نور خورشید نگهداری شود.

اجرای بتن سخت صنعتی در پیاده رو ها هم کاربرد دارد به طوری که امروزه از آن در جاهایی که دوچرخه سواری می شود هم اجرا می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955