قیمت جدول گذاری -جدول کاری -جدول کشی-جدول گذاری-قیمت جدول کاری

قیمت جدول گذاری انواع جدول در پارک ها و پروژه های بزرگ متفاوت است.

انواع جدول گذاری:

* جدول گذاری کانیو .

* جدول گذاری نهری .

* جدول گذاری تک جدول .

* جدول گذاری کتابی .

شرکت اطلس بتن با داشتن متخصصین مجرب در زمینه اجرای جدول کاری و اجرای بتن ریزی می تواند کمک شایانی به شما پیمانکاران کند.

قیمت جدول کاری خیابان به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها نوع اجرای جدول است یعنی قیمت اجرای جدول نهری ، قیمت اجرای جدول کانیو ، قیمت اجرای تک جدول و قیمت اجرای جدول کتابی متفاوت است.

دلیل دیگر تغییر قیمت جدول کاری پیاده رو ها متراژ پروژه ها می باشد یعنی هر چه متراژ پروژه بالا باشد قیمت جدول کشی پیاده رو پایین می آید و بلعکس هر چه متراژ پروژه کم تر باشد قیمت جدول کذاری پیاده رو بالا می رود.

همچنین قیمت جدول کشی پیاده رو با مصالح و بدون مصالح متفاوت است و نکته دیگر این که جدول کاری اگر با جمع آوری نخاله همراه باشد باعث بالا رفتن قیمت اجرای جدول کاری پیاده رو می شود.

بسیاری از پیمانکاران هنوز نمی دانند که اجرای جدول کاری و محاسبه آن چگونه صورت می گیرد باید این را خاطر نشان کرد که محاسبه جدول کاری به صورت متر طول می باشد نه متر مربع !

اجرای جدول کاری خیابان ها یک کار کاملا تخصصی و نیاز مند استاد کار های مجرب است .

بیشتر پیمانکاران فقط تماس می گیرند و قیمت جدول گذاری را می پرسند و اصلا نمی پرسند که آیا جدول کاری شما اصولی است یا نه !

این را باید بدانید که در اجرای جدول کاری به فکر قیمت پایین نباشید باید به فکر کیفیت کار باشید و دلیل اصلی جدول گذاری (جدول کشی ) تقسیم محوطه ی خیابان ها از پیاده رو ها و همچنین جدا کردن فضای سبز از پیاده رو ها صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955