بایگانی های شرکت اطلس بتن

اطلس بتن در زمینه کف سازی و بتن ریزی پیشرفت های زیادی کرده است به طوری که تمام مراحل بتن ریزی با دستگاه های پیشرفته انجام می شود.

آرملات یه لایه مقاوم بتنی به ضخامت 1 تا 2 سانتی متر است که در کف پارکینگ ها و انبارها و شهرک های صنعتی استفاده می شود.

شروع کار اجرای آرملات به این صورت است که ابتدا باید 8 سانت بتن تازه با عیار 350 زیر آن اجرا شود مقاوتی که آرملات دارد حداقل 2 برابر بتن معمولی است.

مواد تشکیل دهنده آرملات به این صورت است که سیمان ، پودر رنگی،  و سیلیس و مواد افزودنی است اجرای آرملات با بتن ریزی و به صورت یک پارچه انجام می شود.

دلیل استفاده از آرملات این است که برای مقاوم سازی کفپوش و تمیز انجام شدن کار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین ضریب مقاومتی بالایی در برابر سایش دارد و بیشتر در محل هایی که در معرض سایش هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

پروژه هایی که شرکت اطلس بتن با مشارکت شرکت کوئیک بتن انجام داده است زیاد است که یکی از آنها محوطه سازی تاکسیرانی  است که واقع در تهرانپارس خیابان دماوند جنب نیروی هوایی است.

شرکت کوئیک بتن هم مانند شرکت اطلس بتن در زمینه کف سازی و بتن ریزی شروع به کار کرده است شرکت کوئیک به تازگی شروع به بتن ریزی و کف سازی کرده است ولی از افراد با تجربه و کار آمده استفاده کرده است.

شرکت اطلس بتن فروش پودرهای ضد سایش را هم در حیطه کاری خود دارد ، شرکت اطلس بتن در زمینه اجرای آرملات با ماله پروانه‌ای  و همچنین اجرای بتن رنگی با ماله پروانه‌ای تجربه های فروانی دارد و تمام کارهای  بتن ریزی با ماله پروانه‌ای صورت می گیرد و همچنین تمام کارها با دستگاه های پیشرفته روز دنیا انجام می شود.

شرکت اطلس بتن فروش ضد یخ و روان کننده و افزودنی های بتن را هم در زمینه کاری خود دارد که این مواد در فصل های مختلف کارایی های متفاوتی دارد و همچنین مقدار مصرف هر کدام متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955