بتن ریزی کف سوله با ماله پروانه‌ای / اجرای بتن ریزی با ماله پروانه‌ای /بتن ریزی پارکینگ با ماله پروانه‌ای /بتن ریزی پمپ بنزین

بتن ریزی کف سوله با ماله پروانه‌ای به منظور رسیدن به سطحی صاف انجام می گیرد که باعث بالا رفتن مقاومت کف کار می شود .

اجرای بتن ریزی با ماله پروانه‌ای به شما این امکان را می دهد که کاری یک دست و صاف داشته باشید و اگر در کار ماله پروانه‌ای نداشتید اجاره ماله پروانه‌ای روش مناسبی است و در تمام شهرها هم اجاره ماله وجود دارد.

اجرای بتن ریزی با ماله پروانه‌ای باعث می شود شما متراژ کار زیادی انجام دهید خصوصیات اصلی اجرای بتن رنگی با ماله پروانه‌ای عبارت است از

*دوام بالای کف،

* مقاومت بالا در برابر سایش،

*مقاومت مکانیکی بالا،

*مقاوم در برابر عوامل شیمیایی،

اجرای بتن رنگی با ماله پروانه‌ای بیشتر در پمپ بنزین ها اجرا می شود و همچنین انجام بتن ریزی در مناطق گرم با مناطق سرد متفاوت است.

انواع بتن ریزی عبارت است از

*بتن ریزی با ماله پروانه‌ای،

*بتن ریزی با ماله دستی ،

*بتن ریزی با پمپ زمینی،

*بتن ریزی با پمپ هوایی

*بتن ریزی با بتن یر ،

*و ….

بتن ریزی پارکینگ با ماله پروانه‌ای و بتن ریزی کف سوله با ماله پروانه‌ای  باعث پایین آمدن هزینه کف سازی می شود و همچنین عمر کف را هم بالا می برد قیمت بتن ریزی پارکینگ با ماله پروانه‌ای به صرفه است به طوری که قیمت بتن ریزی با ماله پروانه‌ای کمتر از قیمت بتن ریزی با ماله دستی است.

بتن ریزی در هوای گرم با بتن ریزی در هوای سرد عیب ها و مزایایی دارد .

بتن ریزی پمپ بنزین ها و  بتن ریزی کف سوله هم امروزه با ماله پروانه‌ای صورت می گیرد بتن ریزی پمپ بنزین ها بیشتر با مواد بتن رنگی انجام می شود که هم دوام کف را بالا می برد و هم باعث زیبایی کف می شود.

بتن ریزی چیست: بتن ریزی به فرآیندی تخلیه بتن به وسیله پمپ زمینی یا هوایی یا ابزاری شبیح آن  در محل پروژه گفته می شود .

بتن ریزی کف سوله و بتن ریزی کف پارکینگ بیشتر با ماله پروانه‌ای صورت می گیرد و بیشتر پارکینگ ها شیب بندی می شود شیب بندی بتن در کف پارکینگ ها مهم است زیرا خروج آب در کف پارکینگ مهم است.

علت ترک خوردن بتن در ساعت های اولیه بتن ریزی عبارت است از

* شل بودن بیش از حد بتن،

*عیار بالای بتن (عیار بالای 450)،

*خاک داشتن بتن،

*مخلوط نشدن شن ، ماسه و سیمان،

*زود تبخیر شدن آب بتن در هوای گرم (باید بعد از بتن ریزی روی آن گونی کشیده شود)

فاصله زمانی بین بتن ریزی مهم است به طوری که اگر بتن با فاصله ریخته شود بتن جدید به بتن قدیم پیوند داده نمی شود .

همچنین فاصله زمانی بین بتن ریزی سقف با ستون هم باید مشخص شود.

امروزه به دلیل استفاده زیاد از ماله پروانه‌ای باعث شده است ماله پروانه‌ای های بهتری ساخته شود به همین دلیل فروش ماله پروانه‌ای دسته دوم هم شروع شده است چون پیمانکار های بتن ریزی در حال به روز کردن وسایل و تجهیزات خود می باشند.

فروش ماله پروانه‌ای دست دوم دلایل زیادی دارد یکی تغیر شغل و دیگری تغیر وسایل و به روز کردن آن است .

قیمت بتن ریزی متفاوت است به طوری که قیمت اجرای بتن با ماله پروانه‌ای با قیمت بتن ریزی با ماله دستی متفاوت است و همچنین کیفیت آن ها هم با هم فرق می کند قیمت اجرای بتن با ماله پروانه‌ای پایین تر از قیمت بتن ریزی با ماله دستی است .

قیمت اجرای بتن ریزی کف سوله اگر با ماله دستی ریخته شود بالا می رود ولی اگر با ماله پروانه‌ای ریخته شود قیمت اجرای بتن ریزی کف پایین می آید.

قیمت اجرای بتن ریزی کف سوله در مناطق مختلف هم متفاوت است همچنین قیمت اجرای بتن ریزی کف سوله در شهرهای دور هم متفاوت است.

پیمانکاری بتن ریزی یک کار سخت و پر از مسئولیت است به طوری که اگر در یک پروژه یک سانت بتن ریزی با اختلاف ریخته شود کل کار از بین می رود و دیگر نمی توان آن را تعمیر کرد چون برای بتن ریزی جدید حداقل 8 سانت بتن تازه نیاز است .

پیمانکاری بتن ریزی سختی خود را دارد ولی به تازگی کار بتن ریزی با ماله پروانه‌ای شده است و کار برای پیمانکار های بتن ریزی آسان شده است کف سازی با ماله پروانه‌ای هم کار را سریع تر انجام می دهد و کار را تمیز تر انجام می دهد کفسازی با ماله پروانه‌ای دقت کار را هم بالا می برد .

اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در مناطق سرد نسبت به اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در مناطق گرم با مقداری تغییر کوچک یکی است فقط در مناطق گرم بتن ریزی با ماله پروانه ای مقداری به سرعت و دقت بیشتری نیاز دارد چون بتن به سرعت آب خود را از دست می دهد و زود خشک می شود.

بتن ریزی با ماله پروانه ای در شاهرود و بتن ریزی با ماله پروانه ای در سمنان و بتن ریزی با ماله پروانه ای در دامغان هیچ فرقی نمی کند چون تقریبا یک آب و هوا دارند و گیرش بتن یک زمان مشخص دارد ولی بتن ریزی با ماله پروانه ای در تهران فرق می کند چون تهران آب و هوای دامغان را ندارد و بتن ریزی با ماله پروانه ای در کرج تقریبا با تهران یکی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955