مجری بتن سخت و بتن رنگی با ماله پروانه ای، برقی

مجری بتن سخت و بتن رنگی در کشور ما رو به افزایش است و این کارها با ماله پروانه ای صورت می گیرد و شرکت های زیادی در این زمینه کار می کنند که یکی از این شرکت ها شرکت اطلس بتن می باشد.

مجری بتن سخت و بتن رنگی باید تمام فواید و کاربردهای بتن سخت را بداند که از آنجایی که بتن سخت در آخرین لایه اجرا می شود باید تمام کارها به درستی انجام شود.

قیمت اجرای بتن سخت به چندین عامل بستگی دارد که اصلی ترین آنها ضخامت کار می باشد یعنی ضخامت کف با افزایش اجرای بتن سخت رابطه مستقیم دارد با افزایش ضخامت قیمت اجرای بتن سخت هم افزایش پیدا می کند و همچنین با افزایش کارها در ایران در زمینه بتن سخت، مجری بتن سخت هم افزایش پیدا می کند.

شرکت اطلس بتن مجری بتن سخت و بتن رنگی با ماله پروانه ای است و در زمینه کف سازی یکی از بهترین شرکت ها می باشد که با تیم تخصصی و مجرب در خدمت همشهریان می باشد.

اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای به تازگی رو به افزایش است و به دلیل پایین بودن قیمت اجرای بتن سخت ، مورد مناسبی برای کارفرماها می باشد.

شرکت اطلس بتن مجری بتن سخت و بتن رنگی در کف‌سازی می‌باشد و همچنین در زمینه آرماتوربندی و زیر سازی کف می باشد شرکت اطلس بتن تامین کننده افزودنی های بتن از قبیل الیاف فورتا، الیاف pp و روان کننده می باشد.

سعی کنید در صورت خرید الیاف فورتا بهتر است از الیاف فورتا آمریکایی استفاده کنید چون به تازگی الیاف فورتا چینی به بازار آمده است سعی کنید در خرید الیاف فورتا به کیسه های آن توجه فرمائید که علامت USA روی آن باشد.

به تازگی خرید الیاف فورتا زیاد شده است دلیل ان هم این است که قیمت الیاف فورتا نسبت به قیمت میلگرد مناسب است و از آنجایی که الیاف فورتا جای گزین میلگرد می شود و داخل میکسر میکس می شود دیگر مانند آرماتوربندی دستمزد اجرای ندارد و همچنین قیمت الیاف فورتا در متر مربع نصف قیمت میلگرد در متر مربع است.

اجرای فنداسیون کف سوله و کف کارخانه و همچنین اجرای کف سازی با ماله پروانه ای با تیمی مجرب و دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و همچنین اجرای بتن ریزی با دوربین صورت می گیرد.

اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در مناطق سرد با مناطق گرم متفاوت است و همچنین هزینه اجرای بتن هم متفاوت است.

مراحل اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای:

برای اجرای بتن سخت باید ابتدا کف کار را کامل صاف کرد و بعد از آن شروع به اجرای مگر کنید و بعد از مگریزی نوبت آرماتور بندی است و برای کم کردن هزینه بهتر است از الیاف فورتا آمریکایی استفاده کنید و بعد از آن نوبت به اجرای بتن ریزی می رسد و برای اجرای بتن سخت باید ابتدا بتن ریزی انجام شود بعد بتن سخت اجرا می شود و باید دقت کنید مجری بتن سخت کاملا تخصصی باشد.

شرکت اطلس بتن مجری انواع سیستم های کفپوش و مجری بتن سخت در سراسر ایران در زمینه کف سازی  می باشد باید مراحل اجرای بتن سخت به ترتیب و اصولی اجرا شود مجری بتن سخت باید تخصصی و کار بلد باشد مجری بتن سخت باید زمان اجرای بتن ریزی و زمان اجرای بتن سخت را رعایت کند تا باعث چسبندگی بتن سخت به بتن باشد.

در اجرای بتن سخت چند نکته را باید رعایت کرد؛ قیمت اجرای بتن سخت  * مجری بتن سخت  * مواد اولیه بتن سخت

قیمت اجرای بتن سخت هم به چندین عوامل بستگی دارد در صورتی که اجرای بتن سخت به صورت پودری و پاششی باشد قیمت اجرای بتن سخت نسبت به اجرای بتن سخت ملاتی پایین تر است .

قیمت اجرای بتن سخت با متراژ پروژه رابطه عکس دارد یعنی هر چقدر متراژ پروژه بیشتر باشد قیمت اجرای بتن سخت پایین است.

انتخاب مجری بتن سخت  هم به چندین عامل بستگی دارد که عبارت است از اینکه باید رزومه مجری بتن سخت در اختیار داشته باشید و همچنین از کیفیت اجرای مجری بتن سخت رازی باشید.

همچنین مجری بتن سخت باید به تعهدات خود پایبند باشد تا کار با کیفیت بالا به کارفرما تحویل داده شود.  مجری بتن سخت باید زمان اجرای بتن ریزی و زمان اجرای بتن سخت را بداند تا کار خراب نشود.

برای انتخاب مواد اولیه بتن سخت باید چند نکته را رعایت کرد ؛ انتخاب مواد اولیه بتن سخت یکی از اصلی ترین مراحل در اجرای بتن سخت می باشد زیرا در صورت فاسد بودن پودر بتن سخت  ، کف کار تمام شده خراب می شود به همین دلیل هست که شرکت اطلس بتن هیچ وقت بتن سخت دپو ندارد و از زمان سفارش ۳ روز بعد بار تحویل داده می شود.

در صورتی که بتن سخت تاریخ مصرف گذشته باشد رنگ کیفیت خود را از دست می دهد و بهترین روش اجرا در بتن سخت، اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای،برقی می‌باشد که باعث بالا رفتن کیفیت کار می شود اجرای بتن سخت با ماله هلکپتری،برقی کار را زیبا می کند.

لطفا در فصل زمستان توجه کنید در زمان اجرای بتن سخت حتما از ضد یخ بتن و ضد یخ ملاتی استفاده کنید و مجری بتن سخت حتما باید از آب کمتری برای زدن ماله پروانه استفاده کند تا سطح بتن یخ نزند و پُوس پوس نشه و شوره نزند و حتما مجری بتن سخت صنعتی باید در فصل سرما از زود گیر استفاده کند تا بتن خود را بگیر و یخ نزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955