فونداسیون سوله ، هزینه فونداسیون سوله ، نقشه سوله

فونداسیون سوله قبل از اجرا و شروع به کار ابتدا باید کف کار کاملا آماده باشد یعنی باید سطح کار را هموار کنیم و پی سوله کنده شود.

شرکت اطلس بتن در نظر دارد در این مقاله برای افرادی که در حال شروع ساخت سوله هستن ، نقشه سوله و ساخت سوله و همچنین هزینه فونداسیون سوله و دستمزد اجرای سوله از صفر تا صد را توضیح دهد.

اجرای سوله که هم ساختمان صنعتی حساب می شود و هم سنگین که شامل آرماتور بندی ، قالب بندی ، بتن ریزی و اجرای فونداسیون می باشد.

برای ساخت سوله بهتر است  نقشه پی مستطیل یا مربع باشد و هزینه اجرای فونداسیون سوله به این طریق است که متر طول نواری محاسبه می شود تا عرض ۶۰ سانت و از ۶۰ سانت به بالا افزایش قیمت محاسبه می شود.

برای داشتن سوله ارزان نیاز نیست مصالح نامرغوب استفاده کرد بهتر است با برنامه ریزی پیش بروید و از آنجایی که ۳ نوع سوله داریم ( تیر ورقی- سوله خرمایی – سوله یو بی ام) و همچنین قیمت ساخت سوله هم بستگی به فولاد کار شده در سازه دارد.

و از آنجایی که کارفرماها بیشتر دنبال سوله ارزان و با کیفیت هستن پس بهتر است از سوله خرمایی استفاده کرد.

ساخت سوله ارزان قیمت فقط با سوله خرپایی میسر است هم دارای فولاد مصرفی کمی است و هم کیفیت مناسبی دارد و بیشتر اجرای فونداسیون سوله در شهرک های صنعتی است اجرای فونداسیون سوله در شمس آباد هم زیاد است چون یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی است.

برای اجرای فونداسیون سوله باید از کف کار شروع کرد و چون فونداسیون اصلی ترین کار در ساختمان سازی باید از بهترین و مرغوب ترین مواد استفاده شود که میلگرد یکی از این مواد می باشد پس بهتر است از میلگرد زنگ زده و آغشته به روغن استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955