شرکت اطلس بتن را بیشتر بشناسید atlasbeton.ir

شرکت اطلس بتن را بیشتر بشناسید:

شرکت اطلس بتن با سابقه 2 دهه کار در زمینه کف سازی و بتن ریزی در کشور و با کادری مجرب و متخصص و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته در زمینه کف سازی در خدمت کارفرماها می باشد .

شرکت اطلس بتن در چه زمینه هایی فعالیت دارد ؟

* اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای

* اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای

* اجرای آرملات با ماله پروانه ای

* اجرای اپوکسی

* اجرای پلی یورتان

* اجرای قالب بندی و شیب بندی کف کار

* اجرای محوطه

* اجرای فونداسیون سوله

* اجرای آرماتوربندی

* اجرای مگریزی

آرملات چیست؟

آرملات بتن سختی با ضخامت ۱ تا ۲ سانتی متر است که مقاومت سایشی و فشاری بالایی دارد و برای اجرای آرملات باید چند نکته رو رعایت کرد باید در زمان اجرای آرملات حداقل ۸ سانت بتن با عیار ۳۵۰ زیر آن اجرا شود و قبل از خشک شدن بتن ، آرملات باید روی آن اجرا شود و سوال بعدی که پیش می آید که آیا آرملات شرکت خواصی است؟ یا شرکت آرملات وجود دارد؟ یا آرملات نام محصولی است؟  که جواب این سوال همه بله می باشد یعنی شرکت آرملات با برند آرملات  ثبت شده آرملات وجود دارد و شرکت آرملات یکی از بهترین شرکت ها در زمینه کف سازی می باشد.

قیمت آرملات رو به افزایش است و از آنجایی که در کف سازی صنعتی رو به اجرای آرملات آورده است فروش آرملات هم به این دلیل  بالا گرفته است.

اجرای آرملات با ماله پروانه ای صورت می گیرد و ضخامت آرملات بستگی به بهره برداری که از کف کار می شود دارد مثلا برای کف پارکینگ ها ۱ تا ۱/۵ سانتی متر آرملات اجرا می شود و برای مکان هایی صنعتی ۱/۵ تا ۲ سانتی متر آرملات اجرا می شود.

بتن سخت چیست؟ 

بتن سخت بتنی است که برای کف کار استفاده می شود و از مواد معدنی و سیلیس و رنگدانه  های طبیعی تشکیل می شود و همچنین بتن سخت به عنوان پوشش نهایی اجرا می شود.

روش اجرای بتن سخت:

روش اجرای بتن سخت به این صورت است که ابتدا کف کار را کاملا با غلط بکوبید تا مقاوم شود و بعد از آن نوبت به اجرای مگریزی می رسد و بعد از مگریزی زمان آرماتور بندی است و بعد از اجرای آرماتوربندی نوبت به اجرای بتن ریزی می رسد که همزمان با اجرای بتن سخت انجام می شود.

شرکت اطلس بتن مجری بتن سخت و بتن رنگی می‌باشد و دلیل اینکه این شرکت از بتن سخت برای کف سازی استفاده می کند این است که مقاومت سایشی بالا و مقاومت فشاری بالایی دارد.

دلیل اینکه اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای انجام می شود این است که بعد از اجرا ، کف کار هیچ گونه گرد و غباری تولید نمی کند و همچنین بتن سخت رنگی باعث زیبایی کار می شود .

چگونگی انجام فونداسیون سوله:

برای انجام فونداسیون سوله قبل از اجرا بهتر است کف کار را کاملا آماده کرد و سطح کار را کاملا هموار کرد و از آنجایی که فونداسیون سوله هم ساختمان صنعتی به حساب می آید و هم سنگین است پس بهتر است از آرماتوربندی و قالب بندی و بتن خوب و مقاوم استفاده شود در اجرای فونداسیون سوله بهتر است نقشه پی مربع باشد.

کفپوش اپوکسی چیست ؟

اپوکسی موادی بر پایه رزین می باشد که از مواد با واکنش رزین اپوکساید با سخت کننده پلی آمین یا پلی آمید به دست می آید.

مزایایی کفپوش اپوکسی:

کفپوش اپوکسی باعث افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش و تخریب در برابر عوامل شیمیایی و همچنین اپوکسی راه نفوذ آب و روغن را ندارد و کفپوش اپوکسی به راحتی قابل شستشو است و در محل هایی که بهداشتی است و محیط نیاز به سلامت محیطی دارد اجرا می شود و همچنین اپوکسی آنتی باکتری است و گردو غبار تولید نمی کند تنوع کفپوش اپوکسی زیاد است.

قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای چگونه محاسبه می شود؟ 

قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها مساحت کار است یعنی هر چقدر مساحت پروژه بیشتر باشد قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای کم تر است و بالعکس هر چقدر متراژ پروژه کم باشد قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای بیشتر است و همچنین ضخامت کار هم در افزایش قیمت اجرای بتن تاثیر دارد.

شرکت اطلس بتن با انجام پروژه هایی در زمینه اجرای بتن ریزی  ،کف سازی سخت صنعتی  ،  کف سازی پارکینگ ، همچنین کف سازی سوله و کف سازی جایگاه سوخت و سرد خانه در تمام نقاط کشور توانسته است تجربه بالایی به دست آورد و آماده همکاری در پروژه های شما در تمام نقاط کشور می باشد‌.

شرکت اطلس بتن مجری بتن سخت و مجری بتن رنگی هم می باشد و دلیل اینکه این بیشتر کارفرماها از  شرکت اطلس بتن استفاده می کنند وجود کادری مجرب و متخصص و استفاده از تجهیزات روز دنیا و تحویل کار بدون عیب و نقص می باشد .

با افزایش سیمان و مواد اولیه بتن ، قیمت بتن آماده هم افزایش پیدا کرده است و همچنین با افزایش  ساخت و ساز  و افزایش حقوق کارگرها، قیمت آرماتوربندی هم افزایش پیدا کرده است و همچنین قیمت هر متر مکعب بتن آماده هم رو به افزایش است.

شرکت اطلس بتن همچنین مجری کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان می باشد برای اجرای اپوکسی باید چند مورد را مد نظر قرار داد ابتدا باید کف کار صاف و صیقلی باشد و در صورت بالا و پایین بودن سطح ، باید آن را برطرف کرد و برای این کار بهتر است از دستگاه ساب استفاده شود.

شرکت اطلس بتن مجری بتن سخت و مجری فونداسیون سوله است و در صورت نیاز کارفرما در اجرای سوله از صفر تا صد آماده همکاری می باشد.

دلیل همکاری کارفرماها با شرکت اطلس بتن این است که هم زمان تحویل کار به موقع است و هم کار را به نحوه صحیح انجام می دهد و با دارا بودن تیم متخصص  و کار آماد ، آماده همکاری با تمام شرکت ها در تمام نقاط کشور می باشد .

همچنین شرکت اطلس بتن تامیین کننده مواد افزودنی بتن از قبیل روان کننده بتن  ، ژل میکروسیلیس ، فوق روان کننده بتن ، ترمیم کنده بتن ، الیاف pp( پلی پروپیلن ) می باشد و در ضمن شرکت اطلس بتن فروش بتن سخت و بتن رنگی را هم در دستور کار خود دارد.

برای اینکه بتن سخت به درستی اجرا شود باید مجری بتن سخت متخصص باشد و باید زمان اجرای بتن سخت را هم به درستی بداند.

اجرای آرملات  در شهرهای بزرگ رو افزایش است و همچین قیمت اجرای آرملات با ماله پروانه ای رو به افزایش است.

قیمت ارملات در سال جدید افزایش پیدا کرده است و همچنین اجرای آرملات هم افزایش پیدا کرده است و همچنین اجرای آرملات رو به افزایش است.

شرکت اطلس بتن به تازگی توانسته است در زمینه تولید بتن ضد سایش و تولید افزودنی بتن از جمله روان کننده ها شروع به کار کند و همچنین مدیر عامل شرکت اطلس بتن مهندس ابراهیم مهدی زاده به افرادی که همکاری با این شرکت داشته باشن ۲۰ درصد تخفیف از بابت خرید مواد داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955