قیمت اجرای بتن با ماله پروانه ای و بتن ریزی با ماله برقی

قیمت اجرای بتن با ماله پروانه ای بستگی به چندین عامل دارد که می توان اصلی ترین آن را ، مقدار پروژه در نظر گرفت و متراژ پروژه با قیمت اجرای بتن با ماله پروانه ای رابطه عکس دارد یعنی هر چقدر متراژ پروژه بیشتر باشد قیمت اجرای بتن با ماله پروانه ای پایین می آید و برعکس ، یعنی هر چقدر متراژ پروژه کمتر باشد قیمت اجرای بتن با ماله پروانه ای افزایش پیدا می کند.

عامل بعدی در تغیر قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای ، ضخامت بتن می باشد و قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای با ضخامت بتن رابطه مستقیم دارد یعنی هر چقدر ضخامت بتن زیاد باشد قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای بالا می رود و برعکس ، هر چقدر ضخامت بتن کم باشد قیمت بتن ریزی کف با ماله پروانه ای کاهش پیدا می کند.

عامل بعدی در تغیر قیمت بتن کف با ماله پروانه ای ،فاصله پروژه از محل زندگی پیمانکار می باشد یعنی هر چقدر پروژه دور تر باشد (یعنی پیمانکار در تهران سکونت دارد و پروژه در بندر عباس می باشد) در این صورت قیمت بتن کف با ماله پروانه ای افزایش پیدا می کند و برعکس آن هم صورت می گیرد یعنی هر چقدر فاصله پروژه تا محل سکونت پیمانکار نزدیک باشد قیمت بتن کف با ماله پروانه ای کاهش پیدا می کند.

برای بتن ریزی بهتر هست با ماله پروانه ای هیساکی انجام شود ماله پروانه ای هیساکی از نظر قدر و کیفیت کار نسبت به ماله های چینی بهتر است .

قیمت اجرای بتن کف با ماله پروانه ای رو به افزایش است و به دلیل افزایش سیمان قیمت بتن آماده هم افزایش پیدا کرده است به دلیل افزایش قیمت بتن آماده ، پروژه های کف سازی کاهش پیدا کرده است یا نیمه کاره رها شده است.

قیمت اجرای آرملات با ماله پروانه ای در تهران چقدر  است؟

قبل از اینکه قیمت اجرای آرملات با ماله پروانه ای رو بگیم بهتر است بگوئیم اصلا آرملات چیست و در کجا ها استفاده می شود.

آرملات در اصل بتن سخت با ضخامت بین ۱ تا ۲ سانتی متر می باشد که بروی بتن تازه اجرا می شود و آرملات بیشتر در کف پارکینگ و سوله ها و انبارها کاربرد دارد و بهترین مواد در کف سازی صنعتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955