اجرای بتن سخت اشتهارد با ماله پروانه ای چگونه محاسبه می شود

اجرای بتن سخت اشتهارد بیشتر با ماله پروانه ای صورت می گیرد و بیشتر شرکت ها در شهرک صنعتی اشتهارد از بتن سخت استفاده می کنند.

اشتهارد یکی از بزرگترین شهرک صنعتی های ایران می باشد و شرکت های بزرگی در حال فعالیت می باشد شهرک صنعتی اشتهارد بتن ریزی با ماله پروانه ای صورت می گیرد و بیشتر با بتن سخت انجام می شود.

برای بتن ریزی در شهرک صنعتی اشتهارد بهتر است از مواد با کیفیت بالا استفاده شود و چون بیشتر شرکت ها صنعتی هستن بهتر است از بتن سخت صنعتی استفاده شود و همچنین چون تنوع رنگ دارد برای هر سلیقه ای مناسب است 

بیشترین رنگ های مورد استفاده خاکستری، سبز و قرمز می باشد ولی رنگ های قهوه ای و آبی و زرد مورد استفاده قرار می گیرد اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در اشتهارد بیشتر در کف ، شرکت های صنعتی  و بزرگ انجام می شود و چون ماله پروانه ای هم کیفیت کار رو بالا می برد و پیشرفت بالایی دارد .

دلیل اصلی اجرای بتن سخت اشتهارد با ماله پروانه ای چیست؟

* کیفیت بالای کار

* یکنواخت بودن کف

* لیسه ای بودن کف کار

* پیشرفت بالای کار در کم ترین زمان

* تنوع رنگ

* مقاومت بالا در برابر فشار خمشی و کششی

مراحل کف سازی در شهرک صنعتی اشتهارد به ترتیب به این گونه است که ابتدا کف کار باید کوبیده شود تا تراکم خاک به تراکم بالای ۹۰ درصد برسد و بعد آن نوبت اجرای بتن مگر می باشد که برای یکدست کردن کف کار می شود و باعث می شود آب بتن اصلی به کف خاک کشیده نشود و بعد از اجرای بتن مگر ، نوبت اجرای میلگرد می باشد که بستگی به باری که بر روی آن قرار خواهد گرفت متغیر است و بعد از آن نوبت اجرای بتن اصلی می باشد که نسبت به وزنی که قرار تحمل کنه ضخامت آن متغیر است و بلافاصه بعد از اجرای بتن ، همزمان باید بتن سخت اجرا شود و اجرای بتن سخت باعث می شود کف کار مقاوم تر و طول عمر بیشتری داشته باشد.

برای اجرای بتن سخت اشتهارد بهتر است از ماله پروانه ای استفاده شود تا کف کار صاف و صیقلی شود و مقاومت سطح بالا رود در زمان اجرای بتن سخت بهتر است از الیاف های جایگزین میلگرد هم استفاده شود تا مقاومت کششی بتن را بالا ببرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955