کفپوش صنعتی سیمانی چیست و کاربرد بتن سخت

کفپوش صنعتی و کفپوش بتن رنگی سیمانی در صنایع خودروسازی، صنایع چاپ و بسته بندی، مراکز نظامی، فرودگاه ها، ایستگاه های مترو و راه آهن و بارانداز ها. کفپوش های صنعتی عموما برروی سطوح بتنی و کف و به منظور های متعددی اجرا می شود. بیشتر خواص آن ها حفاظت کردن از سطح در برابر سایش، فرسایش و ایجاد زیبایی، تمیزی، یک پارچگی و قابلیت خط کشی و علامت گذاری و……را برای شما به همراه دارد.

کفپوش بتن رنگی   در دنیا حرف اول را می زنند چون باعث یک دست شودن کفپوش می شود کفسازی که با نام کفپوش صنعتی انجام می شود مزایای زیادی دارد از جمله این مزایا این است که کفپوش بتن رنگی  ضد سایش است.

کفپوش صنعتی بیشتر در شهرک های صنعتی اجرا می شود و اجرای کفپوش صنعتی با ماله پروانه ای صورت می گیرد اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای زمینه را برای پروژه های بزرگ باز کرده است که امروزه حتی در مخزن های تصویه آب هم از کفپوش صنعتی استفاده می شود.

دلایل استفاده از ماله پروانه ای در اجرای کفپوش صنعتی این است که هم کیفیت کار بالا می رود و هم مقدار متراژ اجرا بالا می رود.

اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در مناطق مرطوب زمان بر است و نسبت به مناطق گرم و خشک مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بتن پرداخت نهایی شود.

قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در مناطق سرد با قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در مناطق گرم متفاوت است دلیل ان هم این است که مقدار اجرای بتن و زمان تمام شده کار متفاوت است و این خود باعث تغییر قیمت اجرای بتن ریزی با ماله پروانه ای در این ۲ منطقه می شود.

برای اجرای کفپوش صنعتی ابتدا باید کاربرد کف را بدانیم تا نسبت به آن روش اجرا را مشخص کنیم بهتر است در اجرای کفپوش صنعتی ، کف کار را مقاوم کنیم .

انواع کفپوش های بتنی عبارت است از آرملات _ هاردملات _ کرودور _ بتن رنگی _ بتن سخت _ و بتن ضد سایش  که همه این ها در اصل بتن سخت می شناسیم آرملات چیست : سوالی که پیش می آید اگر همه این  کفپوش ها بتن سخت است پس آرملات چیست و کاربرد آرملات در کجا می باشد آرملات در اصل برند شرکت آرملات می باشد و نوعی بتن سخت می باشد .

برای دریافت  قیمت آرملات و خرید آرملات بهتر است با شرکت های معتبر در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955