قیمت کفپوش بتنی و بتن رنگی در اجرای کف

قیمت کفپوش بتنی :

قیمت کفپوش بتنی به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها زیر سازی اولیه است یعنی اگر مگرریزی انجام شده باشد قیمت کفپوش بتنی پایین می آید.

کفپوش بتنی یکی از پرمصرف ترین کفپوش در کشور است و دلیل آن، این است که در اجرای تمام کفسازی ها استفاده می شود (چون زیر سازی اصلی تمام کفسازی ها است  ).

کفپوش بتنی پارامتر اصلی کفسازی است به همین دلیل است که از آن زیاد استفاده می شود قیمت کفپوش بتنی  پارامتر زیادی دارد که یکی از آنها سطح اجرای کفپوش بتنی است یعنی اگر سطح ناهموار باشد در آن صورت باید هزینه ای صرف هسطح کردن زمین گردد و یا اگر سطح شما کاملا محکم و یک دست باشد دیگر نیازی به زیر سازی اضافی نیست و هزینه زیادی را ذخیره کرده اید .

قیمت کفپوش بتن حدودا از  6 هزار تومان  تا 8هزار  تومان متغییر است که دلیل آن هم این است که اگر متراژ کار شما بالا باشد قیمت اجرای کفپوش کمتر می شود و اگر متراژ کار شما کم تر باشد قیمت اجرای کفپوش بالا می رود.

به نسبت انواع دیگر کفپوش که قیمت بسیار بالا و استحکام به شدت پایین تری دارد کفپوش بتن رنگی  خیلی خوب است از لحاظ قیمت بسیار مناسب و مقاومت بسیار بالاتری دارد.

اگر کفپوش بتن رنگی  به درستی اجرا شود حداقل کف تا چند سال عمر می کند و عمر مفید آن 20 سال است.

به طور کلی قیمت تمام شده کفپوش به دلیل اجرای آسان و سریع بسیار پایین تر از سایر کفپوش ها است.

تعیین قیمت بستگی به جنس و رنگ کفپوش دارد و همچنین متراژ پروژه هم در قیمت گذاری مهم است به علت تنوع رنگی که دارد قابلیت تولید در انواع رنگ ها را  دارد.

قیمت کفپوش بتن رنگی بستگی به رنگ انتخاب شده کفپوش به وسیله پیمان کاران هم متغیر است یعنی رنگ های کفپوش بتنی قیمت های متفاوتی دارد پودر بتن رنگی طوسی ارزان تر از  رنگ های قرمز، آبی، سبز، زرد و…. را دارد.

کف سازی های اجرای شده با این رنگ ها برای اجرا کننده یک قیمت است ولی خرید پودر برای کارفرما فرق می کند.

اجرای بتن ریزی کف با ماله برقی و اجرای بتن ریزی محوطه با ماله برقی در تمام نقاط کشور با بهره گیری از مجرب ترین اکیپ های اجرایی و استفاده از دستگاه های دقیق و بروز دنیا و با بهترین کیفیت حاضر به همکاری با تمام پیمان کاران می باشد.

کفپوش سخت صنعتی کاربرد فراوانی در صنعت دارد و جایگزین  خوبی برای کفپوش بتنی است هم مقاوم و هم ارزان است به طوری که نصف هزینه اجرای کفپوش های قدیمی است ولی  دو برابر آنها مقاوم است و قیمت اجرای بتن سخت صنعتی کمی بیشتر از قیمت کفپوش بتنی است.

روش اجرای بتن سخت به این صورت است که ابتدا سطح کار را کاملا بکوبید به صورتی که هم یک دست شود و هم تراکم خاک حداقل به 90 درصد برسد و بعد از آن بتن مگر را اجرا می کنیم .

و بعد از اجرای بتن مگر ، بسته به نیاز کار آرماتور بندی می کنیم و بعد از اجرای آرماتوربندی نوبت به اجرای بتن اصلی می رسد که حداقل باید 8 سانتی متر باشد و قبل از اینکه بتن اصلی خود را بگیرد بتن سخت روی آن می ریزیم.

اجرای بتن سخت باید به موقعه باشد چون اگر به موقعه نباشد امکان دارد بتن سخت روی بتن اصلی نچسبد.

قیمت اجرای بتن سخت به ازای هر متر مربع  تقریبا 3 هزار تومان بالاتر بتن اصلی است و همچنین قیمت اجرای بتن سخت تقریبا نصب قیمت اجرای آرملات به ازای هر متر مربع است.

قیمت اجرای بتن سخت به تازگی به دلیل افزایش قیمت دستگاه و تجهیزات بتن ریزی بالا رفته است قیمت اجرای بتن سخت در متراژ های بالا تغییر چندانی نکرده است ولی قیمت پودر بتن سخت بالا رفته است و دلیل آن هم افزایش قیمت مواد اولیه بتن رنگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955