فروش بتن رنگی ، فروش پودر ضد سایش ، فروش بتن سخت

فروش بتن رنگی در شرکت اطلس بتن به این صورت است که ابتدا مقدار مصرف برای پروژه محاسبه میشود و بعد از  مشخص شدن مقدار ، کارفرما با مشاورین ما تماس حاصل می فرمایند و نسبت به کاربرد و آب و هوای محیط به آنها مشاوره داده می شود.

بتن رنگی چیست؟

بتن رنگی به بتنی گفته می شود که در کف سازی استفاده می شود که مقاومت و قدرت بالایی دارد و به عنوان پوشش نهایی مورد استفاده قرار می گیرد قیمت خرید بتن رنگی به مقدار مصرف و زمانی که مواد نیاز دارید بستگی دارد چون هر روز قیمت ها در حال تغیر می باشند برای خرید بتن رنگی و خرید بتن سخت با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید .

قیمت بتن رنگی نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش قیمت داشته است و دلیل آن هم افزایش مواد اولیه می باشد شرکت اطلس بتن علاوه بر فروش بتن رنگی ، در زمینه اجرای بتن رنگی هم آماده همکاری با شرکت ها و پیمانکارها می باشد .

فروش بتن رنگی در شرکت اطلس بتن به صورت نقدی می باشد و تحویل بتن رنگی درب کارخانه می باشد و از آنجایی که بتن رنگی تاریخ مصرف ۳ تا ۶ ماهه دارد دپو نمی توان نگه داشت پس ۳ روز قبل از مصرف باید با ما تماس بگیرید تا بتن رنگی تولید شود.

به دلیل اینکه قیمت بتن رنگی هر هفته تغیر میکند بهتر است زمان اجرا  مشخص شد خرید بتن رنگی صورت گیرد و همان موقعه خرید صورت پذیرد.

آموزش ساخت بتن رنگی :

سوالی که برای بیشتر بتن ریزها و پیمانکارها ی کف سازی پیش می آید اینکه چگونه بتن رنگی بسازیم ؟ در سال های اخیر سریع ترین کار در کف سازی  ، اجرای بتن رنگی با ماله پروانه ای می باشد ساخت بتن رنگی اساسا تفاوتی با تولید بتن معمولی ندارد فقط مواد تشکیل دهنده آن فرق می کند مقدار رنگدانه مورد نیاز برای رنگ کردن بتن با توجه به مقدار سیمان، نوع رنگدانه رنگی و روش ترکیب آن تغییر خواهد کرد.

قیمت بتن رنگی به ازای هر متر مربع بستگی به نوع اجرا می باشد یعنی اگر بتن رنگی ملاتی اجرا شود قیمت آن ۴ برابر قیمت بتن رنگی پاششی می باشد و همچنین قیمت بتن رنگی ملاتی ۱/۳ قیمت اپوکسی می باشد یعنی هزینه  کفپوش اپوکسی ۳ برابر هزینه بتن رنگی ملاتی می باشد.

قیمت بتن رنگی به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها تغییر رنگ بتن رنگی می باشد یعنی با تغییر رنگ قیمت بتن رنگی هم تغیر می کند رنگ آبی بالاترین قیمت را دارد و پایین ترین قیمت هم برای بتن خاکستری می باشد و  برای خرید بتن رنگی و مشاوره و طراحی کف سازی با شرکت اطلس بتن  تماس حاصل فرمائید  .

قیمت اجرای بتن سخت ( قیمت اجرای بتن رنگی ) به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها مقدار پروژه می باشد هر چه قدر مقدار پروژه بیشتر باشد قیمت اجرای بتن سخت ( قیمت اجرای بتن رنگی ) کاهش پیدا می کند.

در زمان خرید بتن رنگی به قیمت بتن رنگی و کیفیت بتن رنگی توجه فرمائید  و فروش بتن رنگی در شرکت ها معتبر صورت می گیرد پس بهتر است قبل از خرید بتن رنگی از کیفیت آن مطمعن شوید.

برای اطلاع از قیمت هر متر مربع بتن رنگی ابتدا رنگ مورد نظر را مشخص کنید و همچنین مقدار مصرف بتن رنگی ملاتی با مقدار مصرف بتن رنگی پاششی متفاوت است و همچنین قیمت بتن رنگی ملاتی و پودری متفاوت است.

شرکت اطلس بتن با دارا بودن مجری بتن رنگی متخصص و همچنین خرید بتن رنگی و فروش پودر ضد سایش و همکاری در زمینه مشاوره کف سازی و اجرای بتن سخت صنعتی با ماله پروانه ای در خدمت مشتریان و کارفرماها می باشد.

اجرای بتن رنگی با ماله پروانه ای صورت می گیرد برای اینکه کیفیت کار بالا رود بهتر است در زمان اجرا ، مجری بتن رنگی تخصص کامل در زمینه کف سازی داشته باشد.

قیمت پودر ارملات تقریبا با قیمت بتن رنگی برابر است فقط بستگی به نوع رنگ و ضخامت کار دارد و باید توجه کنید که اجرای بتن رنگی در فصل سرما چند نکته را رعایت کنید و مجری بتن رنگی حتما باید از مواد ضد یخ و زود گیر بتن استفاده شود تا بتن رنگی یخ نزند و همچنین مجری بتن رنگی باید از آب کمتری موقع ماله زنی استفاده کند.

قیمت بتن رنگی امسال مقداری افزایش پیدا کرده است و همچنین قیمت بتن رنگی در طول یک سال ۲ برابر شده است ولی متاسفانه کیفیت بتن رنگی افزایشی پیدا نکرده است و شاید هم کیفیت پایین تر هست و دلیل آن هم ترکیب پیگمنت های ضعیف می باشد برای اطلاع از قیمت اجرای بتن رنگی با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

قیمت بتن سخت رنگی به دلیل نوساناتی که دلار داشته و بیشتر پیگمنت های از خارج وارد می شود افزایش پیدا کرده است و تغییرات اصلی در قیمت بتن سخت رنگی کمبود پیگمنت درجه یک در داخل کشور است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955