قیمت بتن سخت ، فروش بتن سخت ، خرید بتن سخت

قیمت بتن سخت صنعتی به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها نوع رنگ بتن سخت می باشد یعنی قیمت بتن سخت رنگی تقریبا ۴ برابر بتن سخت خاکستری است .دلیل بعدی ضخامت بتن سخت می باشد یعنی هر چقدر ضخامت بتن سخت بیشتر باشد قیمت بتن سخت به ازای هر متر مربع هم بیشتر می شود .

قیمت بتن سخت صنعتی رو به افزایش است و دلیل ان هم افزایش مواد اولیه می باشد و به تازگی اجرای بتن سخت و خرید بتن سخت و فروش بتن سخت رو به افزایش است .

خرید بتن سخت بیشتر در شهرهای بزرگ صورت می گیرد دلیل آن هم مقاومت بالای بتن سخت است بهتر است قبل از خرید بتن سخت از نوع و ضخامت بتن سخت آن برای کارتون مشاوره بگیرید.

اجرای بتن رنگی و اجرای آرملات و اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای صورت می گیرد و برای اینکه کیفیت رنگ از دست نرود بهتر است در هنگام اجرای ماله پروانه ای از آب کمتری استفاده شود.

در زمان خرید بتن سخت صنعتی حدال امکان از بتن سخت ملاتی و شرکت های معتبر خریداری کنید تا هزینه ای که صرف می کنید از بین نرود.

قیمت پودر ارملات تقریبا با قیمت بتن سخت صنعتی برابر است و بستگی به نوع رنگ و ضخامت کار دارد.

بیاییم از اول شروع کنیم سوال اصلی اینکه اصلا بتن سخت چیست؟ در اصطلاح بتن سخت به بتنی گفته می شود که در کف سازی استفاده می شود در مواد تشکیل دهنده بتن سخت از مواد معدنی و سیلیس است و همچنین بتن سخت به عنوان پوشش نهایی اجرا می شود.

همچنین بتن سخت از سنگدانه هایی با قدرت و مقاومت بالایی برخوردار است حتما هم در زمان خرید بتن سخت از زمان تولید بتن سخت اطمینان حاصل فرمائید چون تاریخ بتن سخت از زمان تولید ۳ تا ۶ ماه می باشد که بستگی به رنگ آن دارد.

سخت کننده بتن در رنگ های مختلف وجود دارد و بستگی با کاربرد آن ضخامت آن هم متفاوت است و ضخامت سخت کننده بتن از نیم سانت تا ۳ سانت متغیر است و بیشترین استفاده از ۱ تا ۲ سانتی متر می باشد و کاربرد بتن سخت در سد خانه و کارگرهای صنعتی ، انبارها، پارکینگ ها و…..بیشترین کاربرد را دارد.

شرکت اطلس بتن در زمینه فروش بتن سخت و اجرای بتن سخت و مواد افزودنی بتن فعالیت دارد و در زمان خرید بتن سخت حتما از کیفیت مواد اطمینان حاصل نمایید و همچنین برای اطلاع از قیمت پودر ضد سایش و قیمت پودر سخت کننده بتن با ما در تماس باشید.

و همچنین مجری بتن سخت باید با تجربه باشد تا کار شما به درستی انجام شود و امسال قیمت دستمزد مجری بتن سخت افزایش پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955