خرید بتن ضد سایش و خرید پودر ضد سایش

خرید بتن ضد سایش چند نکته را باید رعایت کرد:  قبل از پرداختن به این موضوع باید بدانید که بتن ضد سایش چیست؟ بتن ضد سایش ( بتن رنگی، بتن سخت صنعتی) که در مجموع یک معنی می دهد بتن ضد سایش یک بتن مقاوم با ضخامت تقریبا ۰.۵ تا ۳ سانتی متر می باشد و سطح نهایی کف می شود .

برای خرید بتن ضد سایش باید ابتدا مشخص شود کف کار چه کاربردی دارد تا در زمان کف سازی از بتن ضد سایش مناسب استفاده شود .

پودر سخت کننده ضد سایش: محصولی پایه سیمانی الیاف دار با افزودنی های پلیمری، معدنی ، تقویت بسیار بالایی سطوح بتن ریزی شده با ایجاد سطحی یکنواخت با ماله پروانه ای انجام می شود.

بتن ضد سایش نوعی بتن است که مقاومت بالایی در برابر اثرات فرسایش عبور و مرور و تردد ماشین آلات و ضربه داشته باشد .

مراحل اجرای بتن ضد سایش به گونه ای است که ابتدا باید حداقل بتن به ضخامت ۸ سانتی متر اجرا شود و بعد از آن نوبت به اجرای بتن ضد سایش می رسد و باید این را مدنظر قرار دهید که مجری بتن ضد سایش باید زمان پخش بتن سخت را بدانند و زمان عمل آوری آن را هم بدانند.

مواد تشکیل دهنده بتن ضد سایش بر گرفته از معادن سیلیس و مواد معدنی الی و همچنین سیمان درجه ۱ می باشد که برای کف سازی خیلی خوب می باشد و بهتر است در هنگام کف سازی با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید.

در زمان خرید بتن ضد سایش حتما از بابت اینکه آیا نیاز پروژه شما به بتن سخت ملاتی دارد یا بتن سخت پاششی حتما مطمعن شوید چون هر کدام برای کف سازی مختلف کاربرد دارد و هزینه اجرای بتن ضد سایش ملاتی با پودری متفاوت است و مقدار مصرف بتن ضد سایش ملاتی و پاششی هم متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955