دستمزد مجری بتن سخت با ماله پروانه ای چگونه محاسبه می شود

مجری بتن سخت با ماله پروانه ای باید با تجربه و کار آمد باشد و  در زمان اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای بهترین کار تخمین بودجه می باشد که یکی از مراحل مهم در اجرای بتن سخت می باشد چون اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای به ۲ روش خشک پاش  و ملاتی می باشد که اختلاف قیمت زیادی نسبت به هم دارد و نسبت به کاربرد کف مورد استفاده قرار می گیرد.

مجری بتن سخت با ماله پروانه ای بیشتر در کف سازی های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و مجری بتن سخت رنگی بیشتر با ماله پروانه ای انجام می شود.

فرق بین بتن سخت با آرملات چیست ؟ در تعریف تقریبا معنی یکی دارد با این تفاوت که به ۲ روش خشک پاش و ملاتی می باشد و مقدار مصرف بتن سخت و آرملات یکی است ولی بتن سخت پودری و آرملات ملاتی مقدار مصرف متفاوت است.

قیمت بتن آماده در سال های جدید رو به افزایش است به طوری که در طول یک سال قیمت بتن آماده ۲ برابر شده است قیمت هر متر مکعب بتن آماده در تهران بیشتر از شهرهای دیگه می باشد برای اطلاع از قیمت بتن آماده با ما تماس بگیرید.

اجرای بتن رنگی یا سیمان رنگی با ماله پروانه ای انجام می شود و باعث بالا رفتن کیفیت کار می شود و در زمان کف سازی صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آن بتن رنگی ها آرملت (آرملات ) می باشد.

مجری بتن سخت با ماله پروانه ای  بیشتر در شهرهای بزرگ انجام میشود به تازگی بتن ریزی با ماله پروانه ای در کیش و همچنین اجرای آرملات با ماله پروانه ای در کیش رو به افزایش است .

قیمت هر کیسه آرملات بستگی به رنگ و مقدار آن بستگی دارد چون بعضی از کیسه ها ۳۰ کیلو و بعضی از کیسه ها ۵۰ کیلو می باشد و روش اجرای آرملات هم به ۲ صورت ملاتی و پاششی انجام می شود.

در زمان خرید آرملات حتما دقت کنید که تولید شده روز باش چون بیشتر شرکت ها فروش آرملات را بعد از تائید کارفرما انجام می دهند و تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955