اجرای بتن سخت در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با ماله پروانه ای

اجرای بتن سخت در شهرک صنعتی کاسپین با ماله پروانه ای چگونه انجام می شود؟ به ۲ روش صورت می گیرد با خلاطه و بتن آماده انجام‌می شود و هر کدوم هم به دو روش بتن سخت اجرا می شود که روش اول پاششی و روش دوم ملاتی می باشد که هر کدوم برای کف سازی های مختلف فرق می کند و روش اجرای جدا گانه ای هم دارد ابتدا شروع به توضیح در مورد هر کدام می کنیم و بعد می گوییم  هر کدام کجا کاربرد دارند.

روش اول اجرای بتن سخت پاششی می باشد که به این صورت است ابتدا بتن ریزی صورت می گیرد بعد از گیرش اولیه بتن به ازای هر متر مربع ۴ تا ۵ کیلوگرم بر روی بتن تازه پودر پاشیده می شود و بعد روی آن ماله پروانه ای زده می شود که به آن روش ، اجرای بتن سخت پودری یا پاششی گفته می شود.

روش دوم اجرای بتن سخت ملاتی می باشد و با روش اول کلا فرق می کند و این روش اینگونه است که ابتدا بتن تازه اجرا می شود و بعد از گیرش اولیه بتن، مواد سخت را داخل بتن یر یا خلاطه ریخته می شود و بعد از  مخلوط با مقدار آب مشخص و تبدیل به حالتی خمیری ، به ضخامت ۱ تا ۲ سانتی متر بر روی بتن تازه اجرا می شود و بعد از چند ساعت ماله پروانه ای زده می شود تا سطحی صاف و صیقلی به ما بدهد که به این روش اجرای بتن سخت ملاتی گفته می شود که نام دیگر آن هارملات یا آرملات می باشد.

اجرای هاردملات بیشتر در مکان های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.برای مطلع شدن از  قیمت و نحوه ی اجرای آرملات بهتر است با شرکت اطلس بتن در تماس باشید و برای اطلاع از قیمت ارملات با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955