کفپوش هاردملات و سوالات متداول در مورد کفپوش آرملات

کفپوش هاردملات :

1-آیا کفپوش هاردملات بر روی موزائیک یا آسفالت اجرا می شود؟

خیر چون محل اجرای هاردملات باید عاری از هر گونه آلودگی باشد یعنی هیچ گونه گردو خاک وجود نداشته باشد این به این معنی است که برای اجرای هاردملات باید سطح آن یک دست کرد.

2-آیا بعد از اجرای هاردملات باید از آن مراقبت و نگهداری کرد؟

بله باید بعد از اجرای هاردملات از آن نگهداری کرد چون  هاردملات هم مانند کفپوش های دیگر نیاز به تعمیر دارد پس لازم است سالی یک بار کفپوش هاردملات را شست و شو داد.

3-چه مدت بعد از اجرای هاردملات میتوان آن را برش داد؟

برش دادن هاردملات به وسیله کاتر و به صورت طولی یا  عرضی و 2 روز بعد از اجرای کفپوش هاردملات صورت می گیرد.

4- هاردملات در چند رنگ می توان اجرا کرد؟

هاردملات در چند رنگ وجود دارد که سبز، زرد و قرمز که بسته به سلیقه مشتری اجرا می شود.

5- هاردملات بر روی چه سطحی اجرا می شود؟

اجرای هاردملات هم زمان با بتن ریزی اجرا می شود یعنی کفپوش هاردملات بر روی بتن تازه اجرا می شود و اگر بتن قدیمی باشد بهتر است 8 سانتی متر روی آن بتن ریزی کرد  بعد کفپوش هاردملات را اجرا کرد.

6-چه زمانی بتن زیر سازی شده هاردملات را بتن قدیمی می دانند؟

زمانی که 13 تا 15 ساعت از زمان بتن ریزی گذشته باشد آن را بتن قدیمی گویند که دیگر کفپوش هاردملات روی آن اجرا نمی شود که در این صورت باید روی آن بتن قدیمی بتن ریزی شود و بعد کفپوش هاردملات را اجرا کنید.

7- هاردملات برای چه مکانی مناسب است؟

کف سازی هاردملات برای جاهایی که رفت و آمد و ترافیک بالا وجود دارد مناسب است و همچنین برای پارکینگ ها، کارخانه های صنعتی، برای فرودگاه ها و مکان های نظامی و. …مناسب است.

8-آیا از هاردملات می توان به جای آسفالت استفاده کرد؟ بله از کفپوش هاردملات می توان به جای آسفالت استفاده کرد چون هم ضد سایش، گردو خاک است و هم عمر کفپوش را بالا می برد کفپوش هاردملات 2 تا 3 برابر آسفالت عمر می کند به همین دلیل است که کشور های پیشرفته از هاردملات به عنوان آسفالت در بزرگراه ها و باند فرودگاه ها استفاده می کنند و همچنین هزینه نگهداری آن نصف می شود که این خود دلیل دیگری بر استفاده آن است.

تنوع محصولات امکان استفاده از کفپوش های شرکت اطلس بتن در واحد ها و صنایع مختلف از جمله سالن های تولید، پارکینگ ها و…میسر ساخته است.

اجرای هاردملات که به لحاظ فیزیکی و مکانیکی از مقاومت بالایی برخوردار است و کاربری آن در پارکینگ ها و مراکز صنعتی که در معرض بارهای سنگین و دینامیکی هستند کف سازی  می باشد کفپوش هاردملات به صورت همزمان با بتن ریزی به عنوان پوشش نهایی در ضخامت های مختلف اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955