کفپوش هارد ملات نسبت به اجرای کفپوش اپوکسی چه فرقی دارد.

کفپوش:

کفپوش هارد ملات یکی از بهترین کفپوش های صنعتی دنيا است که با رنگ های زرد، سبز و قرمز مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه پایینی که  هارد ملات نسبت به اپوکسی دارد انتخاب مناسبی برای مکان های رو باز و متراژ بالا می باشد در حالی که  اپوکسی در صد ها رنگ مختلف این امکان را به شما می دهد که هر رنگی را که دوست دارید را انتخاب کنید و همچنین  اپوکسی را می توان به صورت سه بعدی هم اجرا کرد بهترین مکان برای  اپوکسی در ورودی هتل ها و داخل اتاق خواب و اتاق عمل و. ..مناسب است.

یکی از ویژگی های   اپوکسی کاملا یک دست اجرا می شود یعنی هیچ درز انبساطی و انقباضی ندارد در حالی که  آرملات دارای برش های انقباضی و انبساطی است.

اپوکسی به دلیل انتخاب رنگ و شکل مورد نظر در نقاشی دست مشتریان را از هر جهت باز گذاشته است و بهترین کفپوش در متراژ های پایین می باشد.

اپوکسی به دلیل ضدسایش و ضد باکتری بودن می تواند انتخاب مناسبی در داخل سدخانه ها باشد  اپوکسی به دلیل حالت بازتابی که دارد در کارخانه ها باعث کم کردن لامپ ها و در نتیجه باعث کم شدن هزینه برق مصرفی می شود.

در فضاهای باز که نور خورشید مستقیم بر روی سطح  می تابد بهتر است از کفپوش هارد ملات استفاده شود به دلیل اینکه نور مستقیم آفتاب باعث از بين رفتن هر کفپوش می شود پس بهتر است از  هارد ملات استفاده شود چون نسبت به  اپوکسی کم هزینه تر است و دلیل بالا بودن قیمت  اپوکسی آن است که، در اجرای کفپوش اپوکسی باید از سه لایه مختلف برای رنگ آمیزی استفاده کرد.

هزینه اجرای هارد ملات نسبت به  اپوکسی بالاست چون  هارد ملات زمان اجرای بالایی نیاز دارد و همچنین در پایان کار، کاتر زنی و ساب زنی دارد در صورتی که  اپوکسی از این مراحل مستثنا است.

اجرای هارد ملات در مناطقه گرمسیر نیازمند تجربه و تخصص است چون اگر بدون تجربه اجرا شود ممکن است هارد ملات به درستی اجرا نشود و  همچنین دستمزد اجرای هاردملات در مناطق گرمسیر بالاتر از مناطق دیگر است دستمزد اجرای هارد ملات بسته به متراژ  کار قابل تغییر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955