اجرای کفپوش بتنی

اجرای کفپوش بتنی :

اجرای کفپوش بتنی بهترین زیر سازی برای کفسازی است که باعث مقاومت کفپوش شما می شود کفپوش بتنی که در پارکینگ ها و محل های پرتردد اجرا می شود باعث بالا رفتن عمر کفپوش می شود امروزه اجرای کفپوش بتنی پارامتر اصلی در کفسازی است.

باید در نظر داشته باشید که کفپوش بتنی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کفسازی می باشد به همین دلیل بهتر است اجرای آن با مواد اولیه مرغوب باشد تا در نهایت باعث بهتر شدن کفپوش شود.

در اجرای کفپوش بتنی شما می توانید به صورت یک پارچه عملیات اجرایی آن را انجام دهید امروزه از کفپوش بتنی در کف پارکینگ ها و انبار ها و. . . . مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های کفپوش بتنی این است که زمان اجرای آن خیلی کمتر از کفپوش های دیگر است و همچنین هزینه اجرای آن پایین است و در برابر انواع عوامل مخرب مکانیکی و شیمیایی مقاوم است و همچنین مقاومت بالایی در برابر بنزین و روغن دارد و ضد سایش بودن اصلی ترین ویژگی کفپوش بتنی است.

شرکت اطلس بتن با بهره گیری از بهترین تجهیزات و اکیپ های مجرب در زمینه انواع کف سازی از قبیل کف سازی بتن، کف سازی بتن سخت صنعتی، کف سازی آرملات و. . . . و همچنین با بهره مندی از بهترین مشاورین در زمینه کفسازی و بتن ریزی، می تواند بهترین کارایی را برای کارفرماها داشته باشد.

کفپوش بتنی که حالت ضد سایش دارد تشکیل شده است از سیمان و ماسه مرغوب و انواع افزودنی ها و همچنین تنوع رنگ آن باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

در ضمن کفپوش هایی که مواد اولیه آنها بتن و بتن سخت صنعتی است به دلیل ثابت بودن مواد اولیه، فقط شکل ظاهری و نوع اجرای آنها فرق می کند و از نظر مشخصات مکانیکی یکی هستند تقریبا کارایی یکی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955