اجرای هارد ملات با ماله پروانه‌ای / قیمت اجرای هارد ملات / قیمت هارد ملات

اجرای هارد ملات با ماله پروانه‌ای  بیشتر در انبارها و محوطه های صنعتی و پارکینگ ها کاربرد دارند برای اجرای هاردملات با ماله پروانه‌ای ابتدا باید سطح کار را کاملا صاف و یک دست کرد .

اگر بتن کف کار قدیمی یا از بین رفته باشد نمی توان هارد ملات اجرا کرد زیرا باید 8 تا 10 سانتی متر بتن تازه در زیر کار باشد و همچنین در ابتدای کار اجرای هارد ملات باید مگریزی شود تا سطح صاف شود و بتن به یک اندازه ریخته شود و برای مقاوم تر کردن کف کار بهتر است آرماتوربندی بندی شود .

و حتی می توان به جای آرماتور بندی از متریال جای گزین یعنی الیاف فورتا استفاده کرد و بعد از اجرای آرماتوربندی یا استفاده از الیاف فورتا مرحله بعد اجرای بتن ریزی می باشد.

بعد از اجرای بتن ریزی نوبت به اجرای هارد ملات می رسد و این 2 مرحله باید حتما در یک اجرا شود شرکت هارد ملات با سابقه بالایی که در اجرای هارد ملات و فروش پودر هاردملات دارند می تواند مشاور خوبی برای کف سازی کار فرماها باشد .

شرکت هارد ملات در بیشتر شهرهای ایران نمایندگی در زمینه اجرای هاردملات دارد و این خود باعث می شود هزینه اجرای هارد ملات بالا نرود هزینه اجرای هارد ملات زمانی که اجرا کننده در همان شهر باشد پایین می آید.

قیمت هر متر مربع هارد ملات به ضخامت اجرای هارد ملات بستگی دارد یعنی زمانی که ضخامت 1 سانتی متر است قیمت هر متر مربع هارد ملات پایین تر از زمانی است که ضخامت اجرای هارد ملات 2 سانتی متر است.

زمانی که ضخامت اجرای هارد ملات افزایش پیدا می کند قیمت اجرای هارد ملات نیز افزایش پیدا می کند و همچنین  اگر بتن ریزی زیر هارد ملات افزایش پیدا کند قیمت اجرای هارد ملات هم افزایش پیدا می کند.

افزایش دستمزد اجرای هارد ملات به چندین عامل بستگی دارد که یکی از آنها متراژ پایین پروژه است و همچنین اگر پروژه اجرایی در محل زندگی شما باشد دستمزد اجرای هارد ملات پایین می باشد.

مقدار استفاده هارد ملات به ازای هر متر مربع متغیر است یعنی اگر اجرای 1 سانتی متر باشد مقدار استفاده هارد ملات به ازای هر متر مربع 22 کیلو گرم است و اگر اجرای هارد ملات 2 سانتی متر باشد مقدار استفاده آرملات 44 کیلوگرم است .

مزایای اجرای هارد ملات :

*باعث مقاومت کردن سطح می شود،

*ضد سایش کردن سطح،

*مقاومت در برابر سایش،

*باعث زیبایی کف،

*مقاوم در برابر عوامل شیمیایی ،

ویژگی استفاده از هاردملات :

*چسبندگی بالا،

*یک پارچه بودن کفپوش،

*مقاومت بالا،

*سازگاری خوب با محیط،

*قابلیت بهره برداری بعد از 3 روز،

*همزمان با بتن ریزی اجرا می شود،

هارد ملات چیست؟ بتن سخت صنعتی است که به ضخامت 1 تا 2 سانتی متر و همزمان با حداقل 8 سانتی متر بتن اجرا می شود و به صورت یک پارچه اجرا می شود.

ترکیب مواد اولیه هارد ملات به صورتی است که مقاومت بالایی از بتن با عیار 350 دارد و اصلی ترین ترکیب مواد اولیه هاردملات سیلیس می باشد که مقاومت آرملات را بالا می برد.

اجرای هارد ملات با ماله پروانه‌ای باعث تحول جدیدی در کف سازی شده است دلیل آن هم این است که اجرای هارد ملات با ماله پروانه‌ای دقت و سرعت کار را بالا می برد و همچنین کیفیت کار هم را هم بالا می برد.

قیمت اجرای آرملات تقریبا برابر با اجرای هارد ملات است برای تهیه آرملات و تهیه بتن سخت و تهیه هاردملات با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955