اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای،برقی _ بتن سخت صنعتی

اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای بیشتر در جاهایی که تردد زیاد است و ماشین آلات وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

در اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای باید چند نکته را رعایت کنیم که یکی از آنها استفاده از مواد اولیه مناسب است اگر مواد بتن سخت فاسد باشد باعث ترک خوردگی بتن و تبله زدن بتن سخت می شود پس بهتر است از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود.

و همچنین در اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای باید مقدار و نوع بتن سخت مشخص شود چون بتن سخت به دو حالت ملاتی و پودری اجرا می شود و همچنین در اجرای بتن سخت ، زمان اضافه کردن پودر و اجرای بتن سخت باید مشخص شود و این زمان را با راه رفتن روی بتن می توان تشخیص داد.

کف سازی صنعتی یکی از مهمترین کف سازی امروز است که سالانه هزینه بسیار زیادی برای اجرا و  نگهداری آن می شود و یکی از پارامتر های بسیار مهم در کفسازی استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت  است و همچنین در کارگاه ها و کارخانه ها به دليل استفاده از  وسایل تیز و برنده بهتر است از کفسازی صنعتی استفاده شود چون هم ضد سایش و هم در برابر خراش مقاوم بالایی دارد.

مواد اولیه کف سازی صنعتی به صورت پودر رنگی آماده است که از مواد بسیار سخت معدنی و سلیس تشکیل شده  است.

یکی از مزایای کفسازی صنعتی در کارها  اجرای همزمان آن با بتن ریزی است که باعث افزایش سرعت اجرای کفسازی در روش کفسازی صنعتی است و مزایای دیگر کف سازی صنعتی مقاومت بالا در برابر سایش و در نهایت جلوگیری از گردو خاک است.

دلیل دیگر استفاده از کفسازی صنعتی چسبندگی بالایی که با لایه بتن دارد و تنوع رنگ و عدم جذب آلودگی و راحتی در شستشو است.

بتن ریزی با ماله برقی  در مناطق مختلف از جمله بتن ریزی با ماله پروانه ای در شهریار _ بتن ریزی با ماله پروانه ای در پردیس _ بتن ریزی با ماله پروانه ای در شهرک صنعتی _ بتن ریزی با ماله پروانه ای در شمس آباد رو به افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955