اجرای آرملات و اجرای بتن سخت با ماله پروانه ای چگونه محاسبه می شود

اجرای آرملات بیشتر با ماله پروانه ای و ماله برقی صورت میگیرد و اجرای آرملات با ماله پروانه ای  به طور تقریبی روزانه بین ۳۰۰تا ۶۰۰مترمربع انجام می شود .

روش اجرای آرملات با ماله پروانه ای به چه صورت انجام می شود؟

برای شروع کار اجرای آرملات با ماله پروانه ای باید در نظر گرفت که اجرای آرملات بر روی بتن تازه انجام می شود و در صورتی که ارتفاع اجازه نمی دهد می توانیم از اجرای بتن سخت کم ضخامت استفاده شود که نیاز به بتن تازه ندارد ولی هزینه آن ۲ برابر اجرای آرملات با بتن تازه می باشد.

در روش اجرای آرملات با بتن تازه به این صورت است که ابتدا بتن با عیار ۳۵۰ در کف کار اجرا می شود و بعد از اجرای بتن و بعد از گذشت چند ساعت نوبت به اجرای آرملات میرسد .

و برای اینکه بفهمیم زمان اجرای بتن سخت چه زمانی هست باید روی بتن قدم بگذارید و اگر به اندازه نیم سانت بتن پایین رفت زمان اجرای بتن سخت رنگی می باشد.

وقتی زمان اجرای آرملات می رسد باید پودر آرملات را داخل بتن یر یا خلاطه با مقدار مشخص آب بریزید تا کاملا میکس شود  و یک حالت خمیری پیدا کن و بعد از آن نوبت پخش کردن آرملات بر روی بتن تازه می رسد و بعد از پخش آرملات و گذشت زمان مشخصی نوبت روشن کردن ماله پروانه ای و صاف کردن آرملات می رسد.

آرملات چیست؟ برای تعریف ارملات چیست باید بگوییم آرملات بتنی مقاومی است که بر روی بتن تازه اجرا می شود و ضخامت آن بین ۱ تا ۳ سانتی متر می باشد و مقاومتی بالایی نسبت به بتن دارد و حالت ضد سایش دارد و حالت ضد باکتری و ضد اسیدی دارد و در مکان های صنعتی و پارکینگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای شروع کار در آرملات باید کف کار کاملا کوبیده شود و اگر بتن مگر نیاز دارد تراز انجام شود تا بتن و آرملات روی آن اجرا شود و حتی در زمان اجرای بتن سخت حتما باید بتن مقداری سفت بشه تا بتوانیم بتن سخت را روی آن اجرا کنیم.

قیمت آرملات در شرکت های مختلف متفاوت است و شرکت آرملات چون برند هست قیمت ارملات نسبت به شرکت های مختلف بالاتر است و شرکت اطلس بتن با پایین ترین قیمت بتن رنگی در خدمت پیمانکاران می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آرملات و وزن مخصوص آرملات و قیمت پودر آرملات با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید و همچنین شرکت اطلس بتن در زمینه اجرای کف سازی و اجرای آرملات با ماله پروانه ای آماده همکاری می باشد.

قیمت آرملات رنگی روبه افزایش هست دلیل آن هم افزایش قیمت سیمان می باشد قیمت آرملات رنگی در شرکت های مختلف متفاوت است و بهتر است در تولید آرملات رنگی از رنگ های درجه یک استفاده شود کیفیت رنگ در تولید آرملات رنگی و اجرای آرملات رنگی حرف اول را می زند.

در زمان اجرای کف سازی صنعتی بهتر است از مواد درجه یک استفاده شود اجرای کف سازی صنعتی باید با ماله پروانه ای صورت بگیرد کف سازی صنعتی در رنگ های مختلف وجود دارد.

قیمت بتن سخت رنگی بستگی به چندین عامل دارد که یکی از آنها انتخاب رنگ می باشد و هر رنگی قیمت متفاوت دارد قیمت بتن رنگی در شرکت های مختلف هم متفاوت است و به دلیل نوسانات قیمت سیمان و پیگمنت، قیمت بتن سخت رنگی هم تغیر می کندو هر هفته تغیر قیمت داریم بهتر است قبل از شروع پروژه قیمت بتن رنگی گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955