بتن ریزی با ماله پروانه ای در تهران و تمام شهرهای ایران

بتن ریزی با ماله پروانه ای در تهران رو به افزایش است و دلیل آن هم پیشرفت کار با ماله پروانه ای و دقت کار می باشد بتن ریزی با ماله پروانه ای در تهران و حومه تهران روز به روز بیشتر می شود و به تازگی ماله پروانه ای سرنشیندار کار پیمانکاران را آسان کرده است.

بیشتر  پیمانکاری بتن ریزی کف با ماله پروانه ای انجام می شود و قیمت بتن ریزی کف با ماله پروانه ای مناسب تر از بتن ریزی با  ماله دستی می باشد بتن ریزی با ماله پروانه ای در شهریار و کرج هم افزایش پیدا کرده است.

برای افزایش کیفیت کار در بتن ریزی بهتر است از تجهیزات به روز در زمان کف سازی استفاده شود که یکی از آنها ماله پروانه ای می باشد  بهترین روش هم در کف سازی، کف سازی با ماله پروانه ای است .

بتن ریزی کف با ماله پروانه ای بیشترین بازدهی رو در کف سازی دارد و بهترین مواد در کف سازی، اجرای آرملات با ماله پروانه ای می باشد برای آشنایی با آرملات ابتدا باید بدانید آرملات چیست (آرملات چیست؟ آرملات یک نوع بتن سخت می باشد که ضخامت آن بین ۱ تا ۲ سانتی متر می باشد و بروی بتن تازه به ضخامت حداقل ۸ سانتی متر می باشد  )که هم مقاومت کف را بالا می برد و هم ضد سایش می باشد و برای کف سازی صنعتی و پارکینگ خیلی خوب است برای بهتر توضیح دادن اینکه آرملات چیست بهتر است نمونه کار اجرا شده رو ببینید تا کامل متوجه بشید آرملات چیست و تمام شده کار چه می شود.

و این تمام شده آرملات می باشد در رنگ سبز، که همچون گرانیت شده است اجرای آرملات با ماله پروانه ای در اشتهارد به تازگی جای بتن ریزی با ماله پروانه ای در شهرک صنعتی اشتهارد را گرفته است .

اجرای بتن سخت صنعتی با ماله پروانه ای بیشتر در انبار سوله ها و پالایشگاه ها و پارکینگ ها کاربرد دارد و مقاومت بالایی در برابر فشار وارده دارد و همچنین ضد اسید و ضد باکتری می باشد و تا ۹۵ درصد از نفوذ آب به پایین جلوگیری می کند و اصلی ترین ویژگی بتن سخت صنعتی، ضد سایش بودن آن است و همچنین ضد گردوغبار می باشد و برای مواد بهداشتی کفپوش خوبی می باشد.

اجرای آرملات با ماله پروانه ای برای کف سازی صنعتی مفید است و بیشترین کاربرد را دارد و برای ماندگاری بیشتر بهتر است از رنگ خاکستری استفاده شود و بیشتر پیمانکاری بتن ریزی کف، از آرملات با ماله پروانه ای صورت می گیرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955