کفپوش آرملات چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا باید بگوییم کفپوش آرملات چیست.  کفپوش آرملات، بتنی با ضخامت ۱ تا ۲ سانتی متر و با مقاومت بالا و ضد سایش می باشد که بیشتر بر روی بتن تازه اجرا می شود در تمام سایت ها شما تعریف ارملات چیست رو بزنید با کمی تغیر به همین توضیح میرسید .

مقاومت کفپوش آرملات نسبت به بتن و سرامیک بیشتر است و کاربردهای بیشتری نسبت به بتن دارد بیشتر کفپوش آرملات را در مکان های صنعتی و تجاری، و پارکینگ ها و…. مورد استفاده قرار می گیرد کفپوش آرملات در رنگ های مختلف وجود دارد که بسته به کاربرد شما مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان اجرای کفپوش آرملات دقت فرمائید که حتما با ماله پروانه ای باید انجام شود و برای اینکه کفپوش آرملات حالت گرانیت به خود بگیرد باید ساب نهایی هم روی آن اجرا شود.

در حقیقت کفپوش آرملات نوعی بتن با مقاومت بالا و رنگ بندی مختلف می باشد و کفپوش خوبی برای جای گزینی بتن معمولی و اپوکسی می باشد.

پودر آرملات بیشتر از ترکیب سیلیس تشکیل شده است تا مقاومت کف بالا برود و قیمت پودر آرملات نسبت به اپوکسی به ازای هر متر مربع تقریبا نصف می باشد و طول عمر آرملات حداقل ۲۰ سال می باشد.

مقدار مصرف آرملات بستگی به ضخامت آرملات دارد یعنی اگر ضخامت آرملات ۱ سانتی متر باشد مقدار مصرف آرملات ۲۲کیلوگرم برای هر متر مربع و اگر ضخامت ۲ سانتی متر باشد مقدار مصرف آرملات ۴۵کیلوگرم می باشد.

نحوه ی اجرای آرملات به چه صورت است ؟اجرای آرملات به ۲ روش خشک پاش و ملاتی می باشد که برای خشکه پاش مقدار مصرف بین ۴تا ۶ کیلوگرم برای هر متر مربع و برای ملاتی ۲۲ و ۴۵ کیلوگرم به ازای هر متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است اجرای آرملات با ماله پروانه ای صورت بگیرد.

برای اطلاع از قیمت آرملات و قیمت فروش آرملات با ما تماس بگیرید. در زمان خرید آرملات حتما به این نکته توجه فرمائید که حتما باید آرملات در همان روزها تولید شود تا کیفیت خود را از دست ندهد.

قیمت اجرای آرملات با ماله پروانه ای بستگی به متراژ پروژه دارد و در نتیجه هر چه  متراژ پروژه بیشتر باشد قیمت اجرای آرملات با ماله پروانه ای کمتر می شود و همچنین قیمت اجرای آرملات با ماله پروانه ای با ضخامت آرملات رابطه مستقیم دارد یعنی هر چقدر ضخامت آرملات بیشتر باشد قیمت اجرای آرملات هم افزایش پیدا می کند.

قیمت هر کیسه آرملات بستگی به رنگ و وزن آن بستگی دارد و رنگ خاکستری پایین ترین قیمت در رنگ ها دارد و روش اجرای آرملات در همه رنگ ها یه مدل هست و پودر آرملات به ۲ صورت خشک پاش و ملاتی می باشد.کف سازی صنعتی بیشتر در پارکینگ و انبارها انجام می شود و در رنگ های مختلف انجام می شود.

شرکت اطلس بتن با مدریت ابراهیم مهدی زاده در زمینه کف سازی با ماله پروانه ای  و فروش بتن سخت و تهیه افزودنی بتن فعالیت می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09198473955